.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درباره خرید مدل بهینه گوشی تلفن همراه

این ور و آن ور که می روم پیش می آید که در جمع درباره خرید بهترین مدل گوشی تلفن همراه صحبت می شود و نکته ای که توجه نگارنده را جلب می کند اختلاف در مدل است. راستش را بخواهید دو نکته هنگام خرید گوشی اهمیت دارد. اول اینکه هنگام انتخاب گوشی و در گام اول نباید به برند گوشی توجه کرد و دیگر اینکه اطلاعاتی مختصر درباره دسته بندی قیمتی گوشی ها کسب کرد. درباره مورد اول نمی شود گفت انتخاب برند گوشی در قدم اول اشتباه است اما بهتر آن است این کار در مراحل پایانی انجام شود. اختلاف سلیقه در میان کارشناسان بازار گوشی ها بسیار است و هریک از این کاره ها، شیوه خاصی را پیشنهاد می کنند.

توصیه نگارنده این است در گام اول امکانات و قابلیت های فنی گوشی مدنظر قرار گیرد و در گام بعدی به هزینه ای که می توان صرف کرد، توجه کرد. بدون شک در انتخاب گوشی، گاهی ناچار به انتخاب مدلی خواهیم بود که مشخصات فنی آن تطابق کامل با خواسته های ما ندارند اما چاره ای جز انتخاب آن مدل به خصوص نخواهیم داشت. به عنوان مثال خریداری که توجه ویژه ای به امکان FM Transmitter دارد باید بداند که مدل های معدودی شامل این تکنولوژی هستند و شاید امکانات دیگری هم داشته باشد که سالی یک بار به کار نیایند اما باید این موارد را پذیرفت و مراحل خرید را کامل کرد. هنگامی که دارا بودن امکاناتی خاص را مدنظر قرار می دهیم به صورت خودکار از تعداد گزینه های قابل انتخاب خواهیم کاست. در این مرحله باید برند مورد علاقه را در انتخاب گوشی دخالت داد.

درباره مورد دوم
گوشی های تلفن همراه بهینه به طور معمول در محدوده قیمت خاصی عرضه می شوند.
این دسته از گوشی ها شامل تمامی امکانات و قابلیت های فنی نیستند اما ضرورت ها را رعایت کرده و گزینه های قابل قبولی برای قاطبه مصرف کنندگان هستند.

گوشی های گوشت کوبی ارزان تر از 60 هزار تومان و مدل های اقتصادی بین 60 تا 150 هزار تومان برای خرید مناسب هستند اما با کمی دقت مشهود خواهد شد که فاقد برخی امکانات بدیهی هستند.

بهترین مدل ها را می توان در بازه 140 تا 210 هزار تومان تهیه کرد. مدل هایی که در این بازه قرار می گیرند ترکیب مناسبی از قیمت، اعتبار و امکانات هستند.

در این بازه می توان مدلی پیدا کرد که از دوربین سه مگاپیکسلی برخوردار بوده و کمتر از 100 گرم وزن داشته و رابط بلوتوث و یواس بی داشته و از کارت حافظه فلش پشتیبانی کرده و کمتر از 200 هزار تومان قیمت دارد.

دیگر آنکه مدل هایی وارد این بازه شده اند که از نمایشگرهای سه اینچی لمسی برخوردار بوده و کمتر از180 هزار تومان با گارانتی معتبر قیمت دارند.

و آخر اینکه
بارها گفته ام و بار دیگر می گویم که خرید مدل های بیش از 210 هزار تومان به صرفه و صلاح خریدار نیست مگر اینکه دلیل خاصی برای آن داشته باشد که در مدل های ارزان تر ارائه نمی شود. بسیار شنیده می شود ایرانی جماعت بیش از امکانات،به طراحی و جدید بودن مدل گوشی اهمیت می دهد و پول خود را صرف هیچ می کند. شما را نمی دانم اما به شخصه بیش از 210 هزار تومان به گوشی پول نداده، نمی دهم و نخواهم داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.318 seconds.